środa, 20 lutego 2013

Oferta podtynkowa firmy Legrand


Witam!
Firma Legrand to prawdziwa legenda, marka która posiada klasę sama w sobie. Ich produkty są tak solidne jak solidna jest firma. Zapewne dlatego tak bardzo kontrastują mi z ich wizerunkiem filmiki reklamowe zamieszczone na fanpageu Legrandu  https://www.facebook.com/Legrand?fref=ts – kosmici i marzenia łóżkowe pary klientów jakoś do mnie nie przemawiają.
Z profesjonalnej strony internetowej http://www.legrand.pl możemy przejść do strony  www.legrandwdomu.p , gdzie dostępny mamy kreator aranżacji pokoju w zestawieniu z osprzętem. Do wyboru mamy salon, kuchnię i sypialnię – ustalamy kolor podłogi ścian i mebli, a dalej wybieramy serię i jej kolorystykę. Szczerze mówiąc nie powalił mnie ten kreator. Jak dla mnie, to jest to tylko gadżet dla prestiżu – niewiele pomocny dla realnego klienta.
 W galerii prezentowanej na tej stronie mamy przykładowe aranżacje  pomieszczeń domowych, jednak nie mamy na nich bezpośrednio sfotografowanych łączników i gniazd. Są one tylko w powiększeniu obok zdjęcia.  

Celiane

Ekskluzywna  seria ramkowa. W ofercie znaleźć można 51 wariantów ramek począwszy od najprostszych białych poprzez metalizowane, szklane, kamienne, porcelanowe, aż po skórzane i drewniane. Najdroższe ramki pojedyncze w tej kolekcji mogą osiągać cenę przekraczająca 500 zł. Dlatego też jest to osprzęt nie dla każdego.
Klienta wybierając łączniki z tej serii ma do wyboru: łącznik uniwersalny z szerokim klawiszem, łącznik bezgłośny, łącznik dźwigienkowy, przycisk typu PUSCH, łącznik dotykowy, łącznik bezdotykowy.
Gniazda w jednej ramce można łączyć na dwa sposoby przedstawione poniżej
W ofercie Celine znajduje się też oczywiście sterowanie rolet, dystrybucja dźwięku, ogrzewanie, multimedia i bezpieczeństwo.

Niloe

Wszystkich zainteresowanych serią na wstępie zapraszam do obejrzenia szkolenia na stronie http://www.e-legrand.pl/szkolenie/presenter/niloe/  przeznaczone jest ono głównie dla profesjonalistów, ale każdy może poznać szeroką funkcjonalność tej serii, oraz nauczyć się samodzielnego jej montażu.
Jest to seria ramkowa, o mechanizmach w kolorze białym i kremowym. Ramki natomiast występują w kolorach: białym, kremowym, czerwonym i popielatym.

Sistena life

Na wstępie prezentacja multimedialna:
Można tam obejrzeć wszystkie wzory kolorystyczne I materiałowe.

Valena

Prezentacja serii do obejrzenia tutaj:
Jest to elegancka seria ramkowa, jednak producent zwraca szczególna uwagę na jej solidność i walory przydatne w montażu, takie jak: płytki mechanizm, który daje więcej miejsca w puszce na przewody, zaciski łączeniowe nachylone pod kontem 35 stopni, samopowrotne pazurki, stalowy  uchwyt oraz automatyczne terminale.

Cariva


Seria ramkowa dostępna w dwóch kolorach białym i kremowym. Dodatkowo mamy możliwość wyboru ramek w kolorze złotym, aluminiowym i beżowym. 
Jest to seria podstawowa w ofercie Legrandu.
Montowana jest na pazurki lub wkręty. 

9 komentarzy:

  1. Witam! Mam pytanie - czy przed instalacją takich przełączników konieczne jest zainstalowanie bloku rozdzielczego (jak np. ten tutaj https://dlaelektrykow.pl/content/37-blok-rozdzielczy-ulatw-sobie-prace) czy wystarczy je bezpośrednio podpiąć do instalacji elektrycznej? Niestety, jestem kompletnym laikiem w kwestiach elektryczności...

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy pokrywy do gniazd tego typu wymagają jakieś specjalnej instalacji ?https://www.interblue.pl/gniazda-wlaczniki-i-akcesoria/pokrywy-do-gniazd/ również mało się znam na elektryce nie chciałbym czegoś zepsuć. Elektryka nie jest moją mocną stroną

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jesteśmy już przy temacie elektryczności to macie jakieś sposoby na obniżenie rachunków za prąd? Bo trafiłam na taką ofertę https://poprostuenergia.pl/ i tutaj widać, że ceny są naprawdę atrakcyjne. Chyba najwyższy czas na zmianę sprzedawcy, bo aktualny to zdecydowanie za dużo sobie życzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie akurat bardzo spodobała się oferta hurtowni ASAJ . Głównie z tego względu, że mają dość duży wybór gniazd podtynkowych. Konkretnie jeszcze nie wiem, jakie wybiorę, ale super, że można mieć wybór. Ceny tak są odpowiednie plus dodatkowo można zamawiać wszystko online. Dla mnie osobiście taka wygoda jest ważna, bo nie mam czasu jeździć po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie mówić to jak najbardziej sama elektryka w naszych pomieszczeniach jest niezwykle ważna. Ja jestem zdania, że również bardzo fajnie na stronie http://www.elektryk-krakow.pl/instalacje-elektryczne opisano usługę instalacji elektrycznych świadczonych przez fachowca z którego usług ja też korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły wybór olorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalezienie dobrego elektryka może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy potrzebujesz kogoś zaufanego i doświadczonego. Po wielu poszukiwaniach i przeglądaniu opinii, zdecydowałem się na usługi firmy, którą znalazłem na https://elektryk-wroclaw.pl/. Ich profesjonalizm i dbałość o detale były imponujące. Dokładnie wiedzieli, co robić, a ich ceny były bardzo konkurencyjne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...